wtorek, 8 sierpnia 2017

Barcelona - look of the day - Zara Larsson x H&M dress

Hejka! Dopiero co wróciłam z wakacyjnego wyjazdu - z Hiszpanii , a dokładniej z Katalonii. Oczywiście będąc tam musieliśmy odwiedzić Barcelonę, która była naszym głównym celem wyjazdu ze względu na to, że mój tata i bracia od lat kibicują FCB. Będąc tam słowo Barcelona nabrało dla nas nowego znaczenia (zawsze słysząc Barcelona myślałam o klubie piłkarskim). Jednak Barcelona to przede wszystkim przepiękne miasto! Ogromne, pełne pięknych kamienic, czyste i pełne ludzi, szczególnie turystów (na La Rambla było więcej ludzi niż na Times Square ;)). Ogólnie jestem zakochana w Barcelonie! Nie sądziłam, że to miasto wywoła na mnie tak ogromne wrażenie! Dodatkowo przypomniałam sobie jak piękny jest tamtejszy język (bo chyba od zawsze uważałam go za najładniejszy język świata). A więc po maturze zabieram się za naukę hiszpańskiego! :)
Na ten dzień w Barcelonie ubrałam sukienkę zaprojektowaną przez Zarę Larsson (którą uwielbiam <3) we współpracy z H&M. Od razu po obejrzeniu pierwszych zdjęć zakochałam się w tej limitowanej kolekcji. Nie dość, że zaprojektowała ją jedna z moich ulubionych piosenkarek, to jeszcze jest w moich ulubionych kolorach, różach i szarościach oraz dużo elementów kolekcji zrobiona jest z welurku - mojego ukochanego materiału. Co prawda sukienkę kupiłam jeszcze w maju, ale czekałam, aby ją założyć na odpowiednią okazję. :) 
Mam nadzieję, że zdjęcia z Barcelony Wam się spodobają i dostrzeżecie w nich wyjątkowy klimat tego cudownego miasta.
































1 komentarz :

  1. UU Ola super tylko brak zdjęć z rodziną ...

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)