wtorek, 22 listopada 2016

Kenzo x H&M

Na początku listopada zdecydowanie najgłośniejszym wydarzeniem modowym była kolekcja Kenzo x H&M - niezwykle kolorowa (co jest znakiem rozpoznawczym Kenzo), nawiązująca do pierwszych projektów założyciela tej marki Kenzo Takady w latach 70. Oryginalne fasony i wzory na pewno nie przypadną do gustu każdemu, ale mi przypadły! I to jak :) Widząc pierwsze zdjęcia zapowiadające tę kolekcje wiedziałam, że muszę coś z niej mieć i nie mogłam się doczekać dnia premiery - 3.11. I tak w tym dniu od rana odświeżając w kółko stronę hm w końcu udało mi się upolować wymarzoną bluzę :)















photos by my Mum

sweatshirt - kenzo x h&m
trousers - h&m
shoes - adidas
choker - stradivarius
bag - michael kors


Inne rzeczy z tej kolekcji, w których też jestem zakochana po uszy!


A Wy co sądzicie o tej kolekcji? :)

2 komentarze :

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)