sobota, 15 października 2016

October look & StyleWe.com wishlist

Hej! Dzisiejszy post to zaległa stylizacja sprzed dwóch tygodni, kiedy było jeszcze ciepło... Ja już tęsknię za taką pogodą, więc nie wiem co to będzie w zimie. ;p Dżinsowa spódniczka, sweterek, bomberka, białe conversy i ukradziona mamie torebka - uwielbiam zestawy tego typu! Jak Wam się podoba? :)  






photos by my Mum

bomber - shein
sweater - h&m
skirt - stradivarius
shoes - converse
bag - michael kors

Dodatkowo przygotowałam dla Was krótki przegląd jesiennych rzeczy ze strony STYLEWE.COM. Koniecznie tam zajrzyjcie, mają mnóstwo oryginalnych i niepowtarzalnych rzeczy! 

 1. KLIK / 2. KLIK / 3. KLIK

W drugim płaszczyku jestem zakochana! <3

 1. KLIK / 2. KLIK / 3. KLIK

Strasznie podobają mi się teraz sukienki midi, ta w paski biało-pomarańczowe od razu mnie urzekła <3 I ta bluza w stylu Gucci... 

1. KLIK / 2. KLIK / 3. KLIK

Bardzo lubię kolorowe skórzane ramoneski, a o mojej miłości do bomberek już chyba nie muszę wspominać ;)

Instagram StyleWe - klik
FB StyleWe - klik
Pinterest StyleWe - klik

6 komentarzy :

  1. Te bomberki to dla mnie topka trendów na jesień!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana poklikałam w pierwsze 6 linków, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki*

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, szkoda, że już faktycznie za zimno :c
    Poklikałam w linki! ;*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, wszystko tak idealnie do siebie pasuje + zdjęcia bardzo klimatyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja a strona stylewe bardzo mi sie podoba ! poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)