sobota, 24 września 2016

Los Angeles diary

Witajcie! Dzisiaj nareszcie zabrałam się za zrobienie posta z Los Angeles. Dopiero minął ponad miesiąc od naszego wyjazdu, a wydaje mi się, że to było tak dawno temu. A więc dziś zabieram Was do Hollywood, Beverly Hills, Downtown, Malibu i Santa Monica. Nie potrafię powiedzieć gdzie mi się najbardziej podobało, bo każde miejsce jest zupełnie inne, ze swoim klimatem. Wzgórza Hollywood - piękne widoki, ogromne wytwórnie filmowe i słynne Walk of Fame przepełnione różnymi ludźmi. Szczerze mówiąc, po Alei Sław spodziewałam się czegoś więcej. Downtown nas zawiodło - puste, w budowie, z wyjątkiem Staples Center. Natomiast Beverly Hills i Malibu wyglądają tak samo jak w amerykańskich filmach! Jeśli chodzi o Santa Monica to byłoby też idealnie gdyby nie tłumy ludzi. Nawet nie było jak wejść na słynne molo. Myślę, że zdjęcia najlepiej oddadzą klimat tych wszystkich pięknych miejsc, także oglądajcie! :*














Oglądacie Pretty Little Liars? To mój ulubiony serial! Jest on kręcony właśnie w Warner Bros! Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć miasteczko Rosewood :)


















Zuma Beach, Malibu i niebieskie budki ratowników! <3




A tutaj już Santa Monica :)



In'n'out! Najlepszy fast food!








Przygotowania do premiery "Pete's Dragon"



I słynne donuty z Randy's. Zobaczcie teledysk Justina Timberlake'a "Can't stop the feeling!" :)




Czas do domu... Papa LA, papa USA :(


Tym postem żegnam lato, a witam jesień :) A jak jesień to też jakieś grubsze ciuchy. Z tej okazji wybrałam kilka kurteczek z Shein.com :) 


1. klik / 2. klik / 3. klik / 4. klik / 5. klik

6 komentarzy :

  1. Tam jest jak w raju. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne zdjęcia! Zazdroszczę, ale w pozytywny sposób haha <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie fascynowalam sie Ameryka ale twoje zdjecia na prawde bardzo mnie urzekly i az poczulam sie jakbym tam byla, haha! :D
    Widac ze swietnie sie bawilas szkoda ze wakacje tak szybko mijaja! :C

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  4. o boże jak cudownie! <3 zazdroszczę!!!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie z królikiem czadowe :-)

    obserwuję i wolnej chwili zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, Ty wyglądasz pięknie, masz cudowne nogi.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)