niedziela, 14 sierpnia 2016

San Francisco - diary

Hej wszystkim już w połowie sierpnia! Ja w tym tygodniu wróciłam z wakacji i dzisiaj przygotowałam dla Was pierwszy post z USA, a dokładniej z San Francisco, miasta, które mi się najbardziej podobało. Chyba jego jedynym minusem jest tylko pogoda - zimno, wietrznie i mglisto. SF uważane jest za najbardziej europejskie ze wszystkich miast w Stanach Zjednoczonych. Charakterystyczne dla San Francisco są jego strome wzgórza i ulice, oraz mieszanina stylów architektonicznych, od wiktoriańskiego do postmodernizmu. Zresztą sami zobaczcie na zdjęciach! :)
Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć Transamerica Pyramid - najwyższą i najbardziej rozpoznawalną budowlę San Francisco. Tak zaprojektowana sylwetka sprawia, że do ulicy dochodzi więcej światła.



A tutaj nasze pierwsze śniadanko - panini z pesto, mozarellą i warzywami. Pycha!



Chinatown. Jedna z najbardziej zatłoczonych dzielnic USA i największe skupisko Chińczyków poza granicami ich kraju.
A tutaj ja na tle pastelowych, wiktoriańskich domów - Painted Ladies. Jestem w nich zakochana! :)


Cable Car, czyli tramwaj linowy to znak firmowy SF.




Amerykański obiadek :)
Zapierający dech w piersiach był widok z Twin Peaks! Zobaczcie:




A tu już most Golden Gate za mgłą. I tak mieliśmy szczęście w drugim dniu, że mogliśmy go choć trochę zobaczyć, bo w pierwszym dniu wyglądał on tak:



Teraz czas płynąć na Alcatraz - wyspę więzienną.
Widok z wyspy:
Jedziemy do Doliny Krzemowej, tam gdzie siedziby mają najważniejsze start-upy m.in., Google, Facebook czy Apple. W miasteczku Google nawet jeździł samo-kierujący samochód ;)


Stanford University - jeden z najlepszych uniwersytetów świata. Tak nam się z Mają spodobało, że mogłybyśmy tam studiować.... ;)
A teraz czas na najlepsze burgery wszech czasów w Dutch Goose - ulubionej restauracji założycieli You Tube'a. Były przepyszne! 
I tak czas w San Francisco dobiegł końca... 

W następny poście pokażę Wam Yosemite Park, Dolinę Śmierci, Las Vegas, pustynię Mojave i Joshua Tree Park.
Do następnego razu! Mam nadzieję, że post Wam się podobał :)

4 komentarze :

  1. Przepiękne zdjecia! Z niecierpliwością czekam na następny post :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki wyjazd to mega marzenie! Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pięknych zdjęć! Czekam na więcej z niecierpliwością. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, wyjazd musiał być udany! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)