wtorek, 26 lipca 2016

California dreaming - my holiday's plans

Hej wszystkim! Jak Wam mijają wakacje? :) Mi świetnie, szczególnie, że dla mnie to dopiero początek. Jutro lecę z moją rodzinką do Kalifornii!!! Ale się cieszę, to będzie spełnienie marzeń! :) Jedziemy na 2 tygodnie, także dosyć długo mnie tutaj nie będzie, ale po wyjeździe obiecuję mnóstwo amerykańskich zdjęć. Jeśli jednak chcecie oglądać naszą podróż na bieżąco, to bardzo Was zapraszam na mojego snapchata - lookmagiclife i instagrama - _olastec_ . :) 








Podróż zaczniemy od San Francisco, a zakończymy na Los Angeles. Po drodze zobaczymy narodowy park Yosemite, Dolinę Śmierci, Joshua Tree Park, Palm Springs i pojedziemy do Nevady, do Las Vegas. Już nie mogę się doczekać! :)

A oto są moje niezbędniki na naszą amerykańską podróż:  



Telefon zawsze musi być naładowany, a w czasie takiej podróży może nie być dostępu do gniazdka aby podłączyć ładowarkę, a więc powerbank to podstawa! Mój jest z Banggood.com :)




Przewodniki to kolejna bardzo ważna kwestia. Uwielbiam czytać o miejscach, w których będę! A o telefonie z słuchawkami chyba nawet nie muszę wspominać ;p


Jeszcze raz zapraszam na snapa i instagrama. Do zobaczenia!!! <3


5 komentarzy :

  1. Fajny ten powerBank, klik - 39,63zł :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html

    OdpowiedzUsuń
  2. UDanych wakacji, zapowiadają się cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ale zazdroszczę! Udanych wakacji!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. udanych wakacji!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak zazdroszczę, zawsze chciałam polecieć do LA ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)