niedziela, 5 czerwca 2016

Perfect books for summer time

W dzisiejszym poście pokażę Wam coś całkowicie innego niż zawsze - moje ulubione książki! Pomyślałam o takim poście, bo jest już czerwiec i zaraz wakacje, a na wakacjach uwielbiam czytać. Jakoś w roku szkolnym prawie w ogóle nie czytam, bo nie ma czasu, bo mi się nie chce, bo wolę pooglądać film, ale w lecie pochłaniam książki!







Zdecydowanie moim numerem jeden jest książka Garance Dore. Garance opowiada w niej o stylu na podstawie swojego życia i doświadczeń, są tutaj rozmowy z kobietami ze świata mody, różne wskazówki i pełno pięknych zdjęć i ilustracji!




Na drugim miejscu znalazł się "Elementarz stylu" Kasi Tusk. Książka jest świetnie napisana, tak, że czyta się ją jednym tchem, a na każdej stronie znajduję się zdjęcie.





Następnie super wydana książka to "Jak być glam" Fleur de Force. Fleur pisze tu dosłownie o wszystkim: od urody przez modę aż po podróże, odżywianie czy sprawność fizyczną. Jest tu bardzo dużo pomocnych wskazówek i rad, szczególnie urodowych.






Kolejna to książka Kirstie Clements, byłej naczelnej australijskiego Vogue'a. Kirstie opisuje w niej jak z recepcjonistki awansowała na redaktor naczelną i opisuję jak wygląda praca w Vogue. Naprawdę można się z niej dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy!



Teraz pora na typowe czytadła! Ja jestem wielką fanką powieści Colleen Hoover, są mistrzowskie! "Pułapka uczuć" i "Nieprzekraczalna granica" opowiadają o miłości Layken i Willa. Ale nie jest to typowa powieść o miłości. Oboje stracili rodziców i mają pod opieką młodszych braci. Warto przeczytać! Jest jeszcze trzeci tom "Ta dziewczyna", w który muszę się zaopatrzyć na wakacje. :)



I ostatnia książka to "Girl Online". Lekka, przyjemna książka o perypetiach dziewczyny, która założyła tajemnego bloga, na którym publikuje swoje przemyślenia. 


A jakie książki na wakacje Wy polecacie? :)

3 komentarze :

  1. Większość mam, ale muszę zabrać się do czytania w wakacje!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tych książkach już, ale niestety jeszcze nie mam żadnej :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)