sobota, 14 maja 2016

Stressed out & think about summer

Patrząc na pogodę za oknem wszystkiego się odechciewa. Cały czas leje. Nie cierpię takiej pogody, a więc pomyślałam, że pooglądam sobie zdjęcia z wakacji i przy okazji dodam parę zdjęć na bloga. Wakacyjne zdjęcia zawsze poprawiają mi humor. :)















Przy okazji wspominania ostatnich wakacji, myślałyście już co będziemy nosić na przyszłych? 
Ja przygotowałam listę moich niezbędników na lato, którą będę uzupełniać co jakiś czas. Jak Wam się podobają moje "must haves"? :)





1. Shein klik / 2. h&m / 3. Shein klik / 4. h&m / 5. Shein klik /
 6. h&m / 7. h&m / 8. Shein klik / 9. Shein klik

PS. Od jutra do poniedziałku zamawiając na Shein.com będziecie mieć darmową dostawę! :)

8 komentarzy :

  1. W tym roku już byłaś na wakacjach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to są zdjęcia z ubiegłego roku :)

      Usuń
  2. Ale przepiękne zdjęcia! Już nie mogę doczekać się wakacji!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj letnie zdjęcia uwielbiam zawsze i wszędzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Też nie znoszę złej pogody. Mam nadzieję, że już niedługo się poprawi. :)
    Co do must have - najbardziej do gustu przypadła mi torebka, kombinezony i haftowane spodenki.

    Pozdrawiam!

    fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Linki kliknięte :)

    Mogę prosić o to samo ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

    OdpowiedzUsuń
  7. OOooo jacie piękne zdjęcia- i jaka opalenizna! u mnie też teraz zimno i deszczowo, znowu w kurtkę i botki wskoczylam, chyba też muszę pooglądać sobie swoje zdjęcia z wakacji hehe :)

    14,99$, 23,99$, 22,99$, 15,99$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)