sobota, 16 kwietnia 2016

White & beige - spring look

Juhuu wiosna przyszła już na dobre! :)  Nareszcie przyszedł czas na cienkie kurteczki i płaszczyki. Jakoś nigdy nie przepadałam za prochowcami, zawsze wolałam ramoneski albo kurtki dżinsowe. Ale w końcu nadszedł ten czas, w którym zakochałam się w prochowcach! A więc ukradłam mamie z szafy taki beżowy płaszczyk i oto właśnie on. Połączyłam go z beżową bluzką z frędzlami (a tak naprawdę z sukienką ;)) z Shein, ukochanymi dżinsami, kapeluszem, superstarami i białą torebką. Jak Wam się podoba? Lubicie prochowce? :)

















photos by my Mum

blouse/dress - SHEIN klik
jeans - zara 
coat - cubus
bag - parfois
hat, bracelet - stradivarius
shoes - adidas

6 komentarzy :

  1. Świetny zestaw, bardzo oryginalnie wyglądasz:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi sie te frędzelki :D wow

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wszystko współgra, a sukienka z frędzlami genialna! :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluzka i buty bardzo ładne, bo taka nietypowa kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)