piątek, 1 kwietnia 2016

Perfect spring outfits

Cześć! Dzisiaj przygotowałam dla Was dwa, moim zdaniem idealne, zestawy na wiosnę. Wszystkie ubrania i dodatki pochodzą z Shein. Dokładne linki są pod kolażami :)
Z okazji nadejścia wiosny, Shein zorganizowało promocję - wszystkie ubrania z tego linka -> KLIK <- 40% taniej! Może akurat coś się Wam spodoba. Życzę udanych zakupów ;)



 W tamtym roku królowały frędzle w każdym wydaniu, a w tym sezonie ustępują one miejsce falbanom! Są one wszechobecne zwłaszcza na bluzkach i sukienkach. Dlatego w tym zestawie główną rolę odgrywa błękitna bluzka wykończona falbanami. Do tego piękny płaszczyk, jeansy i pudrowo różowy plecaczek. Dziwi mnie to, że właśnie wybrałam plecak zamiast torebki, bo nigdy za plecakami nie przepadałam, ale chyba coś mi się na wiosnę odmieniło ;)

blouse - KLIK
coat - KlIK
jeans - KLIK
backpack - KLIK
sunglasses - KLIK






Drugi zestaw to bluzka falbanka bez ramion (falbany plus odkryte ramiona - idealnie!), spódniczka we wzorki w żywych kolorach, narzutka i znowu plecaczek (tak na pewno coś mi się poprzestawiało w głowie ;p).

blouse - KLIK
skirt - KLIK
coat - KLIK
backpack - KLIK
sunglasses - KLIK

Który zestaw lepszy Waszym zadniem? :)

6 komentarzy :

  1. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam we wszystko: 36,60$, 82,724, 28,72$, 28,15$, 14,35$, 23,93$, 21,82$, 41,21$, 23,93$, 19,70$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w linki Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście kliknęłam, fajne rzeczy powybieralaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje ;) poklikałam :) proszę o poklikanie w moim ostatnim wpisie z Shein <3

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)