czwartek, 10 marca 2016

Shein bomber jacket, colourful sweatshirt & pink sneakers

Kurtki typu bomber (swoją znalazłam na Shein klik), azteckie wzory w mocnych kolorach i metaliczne elementy. To one będą królowały w sezonie wiosna/lato. Ja w mojej dzisiejszej stylizacji połączyłam te wszystkie elementy i do tego dobrałam skórzaną spódniczkę, różowe roshe run'y i kapelusz. Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba :*


















photos by my Mum

bomber jacket - SHEIN klik
sweatshirt - h&m
skirt - new yorker 
hat - stradivarius
scarf - mohito
watch - parfois
bag - adidas 
shoes - nike

9 komentarzy :

  1. kurtka w sezonie letnim?

    OdpowiedzUsuń
  2. super są te kurtały, ja mam w szafie same plaszcze i ramoneski- wlasnie czegoś takiego mi brakuje :/ muszę sobie sprawić na wiosnę <3
    super wyglądasz kochana, mega stylowo i luzacko :)
    i piękne pazurrrrki- zapisuję na mojego folderu ulubione :)

    buziaki :*
    Daria

    klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Przepiękna kurtka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ślicznie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tu uroczo!

    zapraszam do siebie http://variousss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Ładne zestawienie różu z kolorem khaki :)
    Świetne zestawy, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie myślałam, że taki zestaw może mi się podobać, ale podbił moje serce! Cudo *.*

    Buziaki :*
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty, paznokcie, torebka! Wszystko mi się chyba spodobało i bardzo ciekawie wygląda to połączenie. Chętnie poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)