sobota, 23 stycznia 2016

Winter outfit in pastel colours

Hej! Dzisiejszy zestaw jest całkiem inny od poprzedniego. Ubrałam jasny płaszczyk, golf, kapelusz, czarną torebkę i dzwony(!). Dlaczego dzwony? Zwariowałam? Możliwe, ale mam już serdecznie dość wszechobecnych rurek. Trzeba sobie coś czasem odmienić, tym bardziej że ten fason spodni jest teraz bardzo modny. Dajcie znać co myślicie o tej stylizacji :*
PS. Klikniecie w ten --> LINK <--? Bardzo mi zależy :)














 photos by my Mum

sweater - orsay
coat - mohito
trousers - pull&bear
hat - stradivarius 
shoes - eobuwie

4 komentarze :

  1. Such a cute outfit,love it! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nigdy nie zamienię rurek na dzwony :D a płaszczyk bardzo ładny!
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękna, śnieżna otoczka <3 jestem zachwycona, zdjęcia wyszły magicznie !! :)
    u mnie niestety śnieg popadał tylko jeden dzień, było rzeczywiście piękne, ale wieczorem już stopniał i teraz mam prawdziwą, polską zimę- czyli chlapa ciapa grrrrr także pozostaje mi nacieszyć oko Waszymi fotami i czaić się z aparatem, aż u mnie spadnie i szybko lecieć uwiecznić to na zdjęciach :P hehe
    A też marzy mi się taka zimowa sesja :(

    O proszę, widzę i dzwony wracają na salony :D

    piękne pastele tu u Ciebie- fajnie kolorujesz nam tą szaro-burą pogodę :)
    Super wyglądasz kochana!

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory :-)
    Świetna jest ta futrzana kuleczka! ;-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)