niedziela, 17 stycznia 2016

First look in 2016!

Witajcie! Jest już 17.01, a ja dopiero teraz dodaję pierwszy post w 2016 roku. Bardzo Was przepraszam za tak długą przerwę :( i życzę Szczęśliwego Nowego Roku (lepiej późno niż wcale :P). A jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację to jest wyjątkowo mało kolorowa jak na mnie. Czarna koszula ze sznurowanym dekoldem (klik), czarny płaszczyk, czarne buty, czarna torebka (tyle czarnego to naprawdę u mnie niespotykane!), do tego jasne dżinsy i moja ulubiona futerkowa kamizelka. Dodałam do tego zestawu jeszcze złote kolczyki, złoty zegarek i czerwone usta. Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba! :)



















photos by my Mum

blouse - SHEIN klik
faux fur - SHEIN klik 
coat - sinsay
jeans - zara
earrings, shoes - h&m
watch - esprit
bag - diverse

11 komentarzy :

  1. Świetny LooK ,ale torebka jest mega <3

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja ;)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana stylizacja!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie kochana, wiadomo, że są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze :)

    Czasem trzeba stonować :) zestaw jak najbardziej moje klimaty, absolutnie nic bym tu nie zmieniła :)
    futrzaki uwielbiam <3
    a ta bluzka jest boska ajććććć :)
    też mi się marzy sukienka, albo jakaś bluzka z takim świetnym wiązaniem przy dekolcie, ale niestety po sklepach co raz więcej tandety z tym wiązaniem w roli głównej się pojawia i ciężko znaleźć coś godnego uwagi :/
    super wyglądasz !

    Równiez życzę samych wspanialości w Nowym Roku :) :*

    17,51$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, wszystko mi się w niej podoba! :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega outfit ! Poklikałam i licze na to samo :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog Kliknij

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie się prezentujesz ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, ja jednak nie lubię tak długich kolczyków ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)