wtorek, 29 grudnia 2015

Winter look with skirt

Jak tam po Świętach? Jesteście bardzo obżarci? :D Ja bardzo bardzo... 
Ostatnio dostałam od Shein kożuszek. Wybierając go byłam przekonana, że będę nosić go zamiast swetra czy bluzy, bo jako okrycie wierzchnie będzie zbyt zimny. Jednak miło się zaskoczyłam. Jest cieplutki! <3 Dzisiaj ubrałam do niego spódnicę w paski, białą bluzkę i kolorowe ponczo. Jeśli chodzi o "ciepłotę" to przydałoby się do niego również ubrać szalik. Ale co tam! Zaszaleję! Najwyżej będę zakatarzona...



















photos by my Mum

jacket - SHEIN klik
blouse, skirt - zara
poncho - tally weijl
pompon, beanie, gloves - mohito
shoes - eobuwie

7 komentarzy :

  1. ciekawie, podoba mi się i oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja nie do końca do mnie przemawia, ponieważ nie przepadam za takim modowym "misz-maszem". Jednak jedno trzeba przyznać - kożuszek jest cudowny! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetna stylizacja :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajćććć też na ten kożuszek patrzylam- porwala moje serducho jego asymetria <3
    piękny jest- identyczny jak na zdjęciu ! :)
    super wyglądasz kochana!
    37,99$

    i świetna torebka <3

    Jak tam imprezka sylwestrowa udała się ? :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie ale ładna dziewczyna we wszystkim ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam. chętna na sprzedaż kożuszka? :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)