sobota, 5 grudnia 2015

Dresses for special occasions - Sherry London

Chyba każda mała dziewczynka chce być księżniczką. Myślę, że nie tylko ona. Starsze dziewczyny, czy już kobiety lubią ładnie wyglądać - czuć się jak księżniczki. Na co dzień jest to raczej trudne zadanie ubierać się jak one. Raczej dziwnie byłoby chodzić do szkoły w strojnych sukniach :D Ale takie okazje jak Sylwester, Studniówka, czy na przykład impreza świąteczna są idealne do założenia wyszukanych sukienek. Jeśli nie wiecie gdzie takich szukać to zaglądnijcie na SHERRY LONDON. Tam na pewno coś znajdziecie. A poniżej kilka moich propozycji :)






Jestem zakochana w sukienkach z cekinami. Moim zdaniem są przeeeepiękne!!! Mogłabym mieć każdy kolor i fason cekinowych kreacji. Dlatego szczególnie urzekła mnie ta sukienka (kliknij TUTAJ) z Sherry London. Jak dla mnie jest idealna!


Kocham Święta Bożego Narodzenia! Najlepszy okres w roku. Kolory jakie kojarzą mi się właśnie z tymi świętami to zdecydowanie czerwony, granatowy, ciemno zielony i złoty. Sukienki w takich kolorach świetnie sprawdzą się na Wigilię czy imprezy świąteczne. 
Złota sukienka - TUTAJ
Granatowa sukienka - TUTAJ


Księżniczki najbardziej mi się jednak kojarzą z długimi sukniami.Ta czerwona (kliknij TUTAJ) i niebieska (TUTAJ) są idealne np. na Studniówkę. Bardzo podobają mi się te zdobienia w górnej części sukienki. 

A Wam jak podobają się te sukienki? Która najbardziej? :*

2 komentarze :

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)