niedziela, 18 października 2015

3 Fall Outfits

Cześć! Dziś przygotowałam dla Was 3 jesienne stylizacje. Każda w innym stylu i kolorystyce. Mam nadzieję, że się Wam spodobają te zestawy. Dajcie znać który najbardziej! :*
PS: Proszę o klikanie w różowe linki. Dziękuję! <3




blouse - KLIK
jeans - KLIK
coat - KLIK
necklace - KLIK
bag - KLIK

Ten płaszczyk od razu wpadł mi w oko. Uwielbiam takie kolory! 





shirt - KLIK
jeans - KLIK
coat - KLIK
necklace - KLIK
bag - KLIK

Strasznie mi się podobają te jeansy. A do tej koszuli wyglądałyby bosko!



sweater - KLIK
skirt - KLIK
jacket - KLIK
scarf - KLIK
bag - KLIK

Tutaj chyba wszystkie elementy od razu skradły moje serce! :)

6 komentarzy :

  1. Wszystko poklikane, mogę liczyć na rewanż u mnie w najnowszym poście?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, pomagam-klikając. Wszystkie zestawy jak najbardziej w moim stylu. Pozdrawiam!

    + Proszę o klikanie w linki ubrań w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great selection dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/porto-moniz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post!! Wiesz ile trzeba punktów na promed z matmą do kopernika

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)