niedziela, 20 września 2015

Red, white & gold

Nie wiem jak Wy, ale ja już zdążyłam zatęsknić za wakacjami - za morzem, palmami, słońcem i gorącem. Lubię do  nich wracać oglądając wakacyjne zdjęcia, dlatego właśnie dzisiejszy post jest znowu turecki. :) Jeśli chodzi o stylizację to mam na sobie asymetryczną bluzkę, do której na początku nie byłam do końca przekonana, ale potem baaardzo ją polubiłam, białe spodenki, złote sandałki i naszyjnik. Jak Wam się podoba? Chcielibyście znowu wakacje? :*














photos by my Mum

blouse - bershka
shorts - new yorker
necklace - stradivarius
watch - esprit
shoes - springfield

3 komentarze :

  1. Jakie cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)