wtorek, 1 września 2015

First day of school - outfit

Witajcie! Co tam u Was po rozpoczęciu roku szkolnego? Ja wczoraj wróciłam z wakacji w Turcji i wcale nie czuję, że już od jutra będziemy się normalnie uczyć!  Do tego wczoraj były 2. urodziny mojego bloga! :D Dziękuję za wszystkie wyświetlenia i obserwacje. :* A w dzisiejszym poście pokażę Wam moją stylizację na ten wielki dzień rozpoczęcia szkoły jeszcze w wakacyjnej scenerii. Jak Wam się podoba? Cieszycie się, że już zaczęła się szkoła?












photos by my Mum

dress - ROMWE
watch - esprit
earring - six
shoes - parfois

19 komentarzy :

  1. Hej :) Bardzo ładne zdjęcia jak i stylizacja ;* Mam też pytanko, jak mocowany jest ten kolczyk ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na dole normalnie wkładasz do dziurki tak jak pojedynczy kolczyk, a na górze przyczepiasz takim jakby klipsem. Także jedna dziurka wystarcza :D

      Usuń
  2. MEGA! Super Ci w tej sukience i fryzurze ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne sandały niczym jak u gladiatora

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) link kliknięty - 16,50$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolczyk to jednak trochę za dużo na ucho wg mnie. XD Co do szkoły to ani trochę się nie cieszę, że się zaczęła. Sukienka całkiem ładna, choć ten 'ornament' mi się niezbyt podoba,.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, Powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka *,*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjj doskonale Cię rozumiem, ciężko jest wrócić do szarej rzeczywistości po wakacjach spędzonych w tak pięknym miejsuc- byłam w Turcji rok temu i bylam zachwycona :)
    A w ktorym mieście byliście? my w Bodrum :)

    Ta sukienka jest świetna ! i jak pięknie opalona jest :D

    16,50$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście oraz baner Dresslink? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tym razem byliśmy w Alanyi, ale kilka lat temu też byliśmy w Bodrum i też bardzo nam się podobało :)

      Usuń
  10. Śliczna sylizacja.
    Obserwuję
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sukienka,moją uwagę przykuł Twój kolczyk,chyba muszę się w coś takiego zaopatrzyć. :)
    Klikniesz? http://meandmy-woorld.blogspot.com/2015/08/stylizacja-5.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. https://weeklylifeblog.wordpress.com/
    Znalazłam super blog, mimo że dopiero się rozpoczął - mi się podoba
    Na pewno będzie fajny
    Zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. https://weeklylifeblog.wordpress.com/
    Znalazłam super blog, mimo że dopiero się rozpoczął - mi się podoba
    Na pewno będzie fajny
    Zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)