środa, 5 sierpnia 2015

Striped shirt & printed shorts

Aż trudno uwierzyć, że już połowę wakacji mamy za sobą! No, ale cóż mówi się trudno. Dzisiaj mam dla Was kolejną wakacyjną stylizację. Koszula w paski i spodenki we wzorki. Do tego dodałam torebkę z frędzlami i różowe roshe runy. Wyjątkowo zrezygnowałam z naszyjnika i zegarka/bransoletki, ale za to założyłam duży kolczyk z perełek. Jak Wam się podoba? :)
















photos by Oliwia

shirt - springfield
shorts, bag - h&m
earring - six
hairband - parfois
shoes - nike

11 komentarzy :

  1. Najbardziej podoba mi się torba ♥
    Wszystkie zdjęcia bardzo fajne, wakacyjne ;)
    Poklikałabyś w linki? ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie pasków z wzorem na szortach jest genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym tak nie połączyła, ale na tobie ślicznie to wygląda. :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Great photos!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/no-drama-with-newdress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous outfit, you look great!

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, torba jest genialna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw, a te buty są meeeega *-*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w torbie i spodenkach *-*

    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor butów cudowny , sama mam zamiar takie kupić ;)

    Zapraszam do mnie ;) Poklikasz w najnowszym poście ? odwdzięczam się obserwacją , tylko daj znać że kliknęłaś ;) :* Dziękuje :*
    http://milosczycieszkola.blogspot.com/2015/08/wspopraca-z-dresslink-czesc-dzisiaj.html

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)