piątek, 14 sierpnia 2015

One day in photos - Cracow

Hej! Dzisiejszy post to "dzień w zdjęciach". Chciałabym Wam przedstawić jak ostatnio spędziłam upalny dzień z mamą i siostrą w Krakowie. Oglądajcie! :*







Najpierw poszłyśmy na śniadanie na Kazimierz na omleta, jajecznicę i kawę. Było naprawdę pyszne! :)






Potem wybrałyśmy się na rynek i Majka z wielkim zainteresowaniem oglądała gołębie.



Moja stylizacja na ten dzień miała być wygodna. Białe skórzane spodenki, długa żółta bluzka, wiązane balerinki (które po kilku godzinach chodzenia z chęcią zamieniłabym na moje wygodne roshe runy :D) i torebka z frędzlami. 





t-shirt - stradivarius / shorts - new yorker / watch - reserved / bag - h&m / shoes - parfois



Najlepsza przekąska w Krakowie to zdecydowanie obważanek! :)




Oczywiście w końcu przyszła też pora na ochłodzenie się w basenie na statku z widokiem na Wawel :)





Na koniec dnia udałyśmy się jeszcze na rynek i zjadłyśmy na kolację gorące pączki. Pyyyyycha ;)


I to by było na tyle! Podoba Wam się taki post? :*

12 komentarzy :

  1. Byłam w tym roku w Krakowie :) Piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww lovely pictures and you looked so chic in your outfit <3

    http://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków jest naprawdę piękny :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  4. Such cute photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/summer-thing.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze odwiedzić Kraków :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to miasto <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten Kraków - mam nadzieję, że wybiorę się tam za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, zakochałam się w Twoich paznokciach :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią pojechałabym do Krakowa. Piękne miasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie musi tam być :)

    serdecznie zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie w weekend wybieram się do Krakowa na koncert :) I też chcę troszkę pozwiedzać :) Bardzo ładne zdjęcia i fajna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Kraków to moje rodzinne miasto i wprost je uwielbiam :)
    Zapraszam do siebie:
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)