wtorek, 18 sierpnia 2015

My favourite summer outfit

Witajcie w przedostatnim tygodniu wakacji! Ale ten czas szybko leci... Ja na szczęście wakacyjny wyjazd mam jeszcze przed sobą. :D A Wy jak? Wróciliście już, jesteście w trakcie czy dopiero jedziecie? W dzisiejszym poście pokaże Wam moje ulubione wakacyjne połączenie - crop top, szorty i koczek na czubku głowy! <3 W takim stroju żaden upał nie jest straszny. Zdjęcia zostały zrobione na plaży nad Wisłą w Krakowie. Świetne miejsce! Polecam każdemu :) 















photos by my Mum

crop top - stradivarius
shorts - tally weijl
bag - h&m
shoes - nike roshe run
hairband - parfois

12 komentarzy :

  1. You looked so chic in your outfit! I love your shorts and nails so much <3

    http://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna figura, super wyglądasz :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym dobrała do tej stylizacji jakieś inne buty, bo troszkę za duzo kolorów moim zdaniem ;) ale tak to mega mi się podoba ten ootd, torebka, spodenki - cudo *_*
    ♥ donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z hippie #OOTD! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, sama często zakładam crop topy do spodenek czy spódniczek, jest to najlepsze ubranie na upały :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne buty, ja zamierzam sobie kupić czarne :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już po wakacyjnym wypoczynku, niestety. :<
    Top mi się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny zestaw :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz! Ja już pewnie nigdzie nie pojadę i zakończyłam moje wakacyjne wyjazdy :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny outfit :) Śliczne pazurki :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny zestaw :) ja też jeszcze mam urlop przed sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz pieknie jak zawsze! Modelka! Pozdrawiam i caluje! Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)