niedziela, 23 sierpnia 2015

Be Shein's fashion buyer!

Podobają Wam się rzeczy z Shein? Jeśli tak to mam dla Was świetną wiadomość! W Shein właśnie ruszył nowy program "wygrywania" ubrań. Wystarczy, żę zalogujecie się na ich stronie, dodacie jakieś modowe zdjęcie - może to być Wasza stylizacja lub jakieś modowe inspiracje z internetu i przekonacie rodzinę i przyjaciół, żeby na Was głosowali. W ten sposób zbieracie punkty (1500pkt = 15$) za które kupujecie ciuchy. Dla 10 najlepszych zdjęć są jeszcze przyznawane karty upominkowe do Amazon.com o wartości 50$. A dla największych szczęściarzy może być nawet przyznany kupon do Shein o wartości 100$! Zachęcam do brania udziału w tym programie. :)
Jeśli chcesz wziąć w tym udział kliknij TUTAJ :* Powodzenia!




6 komentarzy :

  1. Jejku, cudowne zdjęcia! :)
    Wspólna obserwacja ? :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sprawa ;D

    Zapraszam do mnie na rozdanie pudełka japońskich słodyczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny konkurs :) Cudowne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny piesek
    zapraszam
    nataliathere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia.

    Obserwuję i liczę na to samo.

    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)