sobota, 4 lipca 2015

Five ways for baseball caps

Ostatnio dostałam e-maila od Fanatics z propozycją wzięcia udziału w projekcie organizowanym właśnie przez Fanatics. Na początku zastanawiałam się, bo przecież ja nie lubię sportu, a to właśnie sklep dla fanów sportu! Ale po przeczytaniu szczegółów w końcu się zgodziłam. O co w nim chodzi? Wiele ludzi myśli, że jak ubiera się czapkę z daszkiem, to stylizacja od razu staje się sportowa. Moim zadaniem jest udowodnić Wam, że wcale tak nie musi być. Taka czapka może być dodatkiem nawet do bardzo dziewczęcych czy eleganckich zestawów, przez co stają się one bardziej oryginalne, niepowtarzalne. Oto dowody!





Jak pewnie wiecie (albo i nie) uwielbiam kolor pudrowo-różowy! Top w takim kolorze, spódniczka z frędzelkami, metaliczna toreba i duży naszyjnik, a do tego, żeby przełamać taki słodki, dziewczęcy styl roshe runy w kwiatki i szary fullcap Atlanta Braves. Moim zdaniem stylizacja idealna!



Crop top, potargane boyfriendy, biała marynarka i torebka. Buty lordsy i czapka z daszkiem Atlanta Braves nawiązujące kolorystycznie do topu. Bardzo modnie i wygodnie!



Dżins, biel i czerń, a do tego paski. Czapka Atlanta Braves świetnie uzupełnia stylówkę!



Mamy lato, a to właśnie w lecie wśród kolorów rządzą bezkonkurencyjnie neony! Neonowy fullcap Atlanta Braves, cekinowy "plecako-worek", kombinezon we wzory, okulary lustrzanki i złote air maxy. To się nazywa letni look. 



Chyba każdemu marzą się wakacje w słonecznej Californi. Ubierając się w białe ogrodniczki, t-shirt z palmami, slip-ony w owoce i zakładając fullcap San Francisco Giants nawet w Polsce możemy poczuć się jak w San Francisco.  

Wszystkie czapki wykorzystane w stylizacjach (i dużo więcej!) znajdziecie na Fanatics.com :)
Strona z czapkami Atlanta Braves KLIK * Strona z czapkami San Francisco Giants KLIK
Lubicie fullcapy? Który outfit podoba Wam się najbardziej? :*

21 komentarzy :

  1. świetne stylizacje, ja kocham full capy ale chyba do mnie nie pasują, mi się najbardziej podoba ten ostatni outfit ;)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne zestawy, mój styl ;)

    Obserwuję!
    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się czterema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję + klikam w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zestawy :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w pierwszym zestawie :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie, jeżeli się spodoba to proszę, zaobserwuj CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawy !
    Ja osobiście lubie założyć full cap to zwykłej stylizacji :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeci zestaw podoba mi się najbardziej :D
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega zestawy :)))

    http://modishness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza i trzecia stylizacja podbiły moje serce. Najbardziej jednak podoba mi się czapka z ostatniego zestawu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na pierwszą część kolekcji Gabriel Data summer 2015.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestawy są naprawdę świetne !
    Najbardziej podoba mi się pierwszy i drugi.
    Uwielbiam styl sportowy !! :)
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com/2015/07/stadnina-koni-paac.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te zestawy.

    mlodablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stylizację! Mega mi sie podobają! <3

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! Zapraszam <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.com/2015/07/one-direction-concert-in-norway-oslo.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapki z daszkiem bardzo mi się podobają, ale mi nie specjalnie pasują. Mierzyłam już je nie raz w sklepie, jednak nie znalazłam idealnej dla mnie ;D
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje nawet mi się podobają :p

    konkurs ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. Czaję się właśnie na czapkę tego typu, choć nie ubieram się w chłopięcym stylu. Jasne, że pasują do wielu dziewczęcych stylizacji, tylko trochę je przełamują i jest ciekawiej (:

    >> beauty bevst << KONKURS klik klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie stylówkii
    zapraszam do mnie
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają!:) Nigdy nie nosiłam bejsbolówek, ale jeszcze wszystko przede mną :) kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi najbardziej przypadł do gustu OOTD z zielonym Fullcapem :) Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)