piątek, 31 lipca 2015

3 festival looks from Shein

Witajcie! Wakacje to czas muzycznych festiwali dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was 3 propozycje na festiwalowe zestawy. Jakie są dla mnie charakterystyczne elementy takich outfitów? Zdecydowanie koronki, frędzle i kimona we wzory! Zapraszam do oglądania :)

blouse KLIK / shorts KLIK / kimono KLIK / necklace KLIK / bag KLIK


Pierwszy, mój ulubiony look, składa się z białej koronkowej bluzki bez ramiączek, podartych dżinsowych szortów i kimona w kwiaty. Do tego torebka z frędzlami i duży kolorowy naszyjnik. 




blouse KLIK / shorts KLIK / necklace KLIK / bag KLIK


Druga, diametralnie różniąca się od pierwszej, stylizacja to beżowa koronkowa bluzka, czarne szorty zakończone też koronką, naszyjnik z zawieszkami i torebka z naszywkami.  Myślę, że ten mało kolorowy strój też jest ciekawy i oryginalny ze względu na dodatki, a w szczególności torebkę.


  top KLIK / shorts KLIK / kimono KLIK / necklace KLIK / bag KLIK


Trzeci, już ostatni, outfit to tak samo jak pierwszy top, szorty, kimono, naszyjnik i torebka z frędzlami. Jednak te dwie stylizacje są całkiem inne ze względu na kolorystykę. 

Który look najbardziej przypadł Wam do gustu? :) 
Moglibyście poklikać w linki "KLIK"? :*

9 komentarzy :

  1. Great selection dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/total-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się ten ostatni
    mam słabość do kimon i spodenek z wysokim stanem
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe te stylizacje :)
    Poklikałam i mam nadzieję, że odwdzięczysz się u mnie tym samym :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikałam odwdzięczysz się ?

    tu link -
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ubrania wybrałaś :)
    poklikałam
    czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawy!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobały mi się Twoje propozycję outfitów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.lady-lepida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)