sobota, 27 czerwca 2015

Stripes and jeans - hello holidays!

Hej! Witajcie w pierwszym dniu wakacji! Moja stylizacja na ten wielki dzień to t-shirt w paski i jeansy boyfriendy. Niestety nie jest za gorąco więc ubrałam też pudrową ramoneskę. Do tego moja ulubiona torebka z frędzlami i złote dodatki. Jak Wam się podoba? 
I oczywiście życzę wszystkim wspaniałych wakacji! :*















photos by Oliwia

t-shirt - tommy hilfiger
jeans - zara
jacket, watch - forever 21
bag - h&m
shoes - new balance

14 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia +cudowna stylizacja .. Masz cudowny uśmiech ! <3
    Miłych wakacji !

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie stylizacje ♥
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka i torba idealne! Piękne kolory. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O właśnie takiej torebki poszukuje, genialna! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zaczynać wakacje ale niestety te lata juz minęły :D Super są te torebki z frędzlami, zamierzam się z kupnem :)
    _______________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, ale te spodnie po prostu cudne :)

    http://xfashionbyus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne buty <3 i oczywiście torebka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne spodnie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam plecak z frędzlami, są super.:) Świetnie wyglądasz.:)
    Jesteś chetna na obserwację?:)
    kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)