sobota, 6 czerwca 2015

Colourful look - saturday #ootd

Hej! Ale piękna pogoda się zrobiła. Nareszcie! Tego lata chcę jak najwięcej chodzić w sukienkach i spódniczkach dlatego dzisiaj znowu stylizacja z sukienką. Sukienka pochodzi z SHEINSIDE. Do niej dobrałam różowe roshe runy, różową torebkę i sukienkę przewiązałam jeansową koszulą. Dzisiaj wyjątkowo zrezygnowałam z biżuterii, ale za to założyłam dość ozdobne okulary muchy. Myślę, że wyszła fajna, letnia stylizacja na luzie. A Wy co o niej myślicie? :) 














photos by Oliwia

dress - SHEINSIDE
shirt - reserved
bag - bershka
shoes - nike
sunnies - icing

6 komentarzy :

  1. You look great dear

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/day-in-o-porto-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja ;)
    kliknięte i byłabym wdzięczna jeśli również byś kliknęła w link u mnie pod postem ;)

    zapraszam
    http://adajejwypada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny zestaw <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja :3
    Zapraszam! Klikniesz w baner cndirect na blogu?
    Gabrielle->klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny kolor mają te Najki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, kliknięte (8,83$) ;)
    Klikniesz u mnie w link do spodenek? :)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)