piątek, 29 maja 2015

Mini shopping haul & favourites

 Hej! Dzisiejszy post jest inny niż zazwyczaj, a mianowicie jest to mini haul zakupowy połączony z kilkoma ulubieńcami. Także zapraszam do oglądania! :)





Jako pierwsze są sukienki z Sheinside. Są one zdecydowanie na ciepłe dni! Moim zdaniem są idealne na lato za sprawą fasonów, ale w szczególności kolorów. Uwielbiam takie kolory! Nie ma się już co rozpisywać o sukienkach, po prostu zobaczycie je w następnych postach w stylizacjach. Mam nadzieję, że pogoda już niedługo się poprawi. :)


dress - SHEINSIDE


dress - SHEINSIDE

A w robieniu zdjęć do posta pomagała mi moja mała siostrzyczka Maja <3


Następne rzeczy to koszula jeansowa i leginsy (takie jak ma Majka na zdjęciu wyżej tylko troszkę większe :D). Już od dłuższego czasu szukałam takiej koszuli i w końcu znalazłam ją w Reserved. Natomiast leginsy są z Zary. 


Teraz przejdziemy do ulubieńców! Jeśli chodzi o książki to zdecydowanie moimi ulubionymi od dłuższego czasu są Hopeless i Losing Hope Collen Hoover. Jest to seria książek o Sky i Holderze. Hopeless jest napisana z perspektywy Sky, a w Losing Hope tę samą historię opowiada Holder. Są to książki o miłości, przyjaźni, ale i dramatach jakie przeżywają główni bohaterowie. Zdecydowanie polecam!


Ostatnio moją ulubioną biżuterią jest czarny zegarek z Reserved. Pasuje do wszystkiego i świetnie wygląda!


A moje paznokcie teraz maluję lakierem w kolorze nude z Lovely. :)


To byłoby już na tyle. Jak podoba się Wam taki inny post? :)

7 komentarzy :

  1. Super post! Śliczną masz siostrę. Ile ma miesięcy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Great haul!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/freedom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te sukienki :)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki fajny post, że przeczytałam w "oka mgnieniu" :D. A siostrzyczkę masz przesłodką! Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)