środa, 1 kwietnia 2015

Spring outfits - Sheinside

Hej! Dzisiaj przygotowałam post z kilkoma wiosennymi stylizacjami z Sheinside. Oglądajcie!

First Look
Żółty jest zdecydowanie kolorem wiosennym. Rozkloszowana spódniczka z printem, biały t-shirt z napisem, żółta kurteczka, kolorowy naszyjnik, czarne okulary i czarna torebka. Elegancka, wiosenna stylówka gotowa! :)


t-shirt - KLIK
skirt - KLIK
jacket - KLIK
bag - KLIK
necklace - KLIK
sunglasses - KLIK


Second Look
 Paski, dżins i frędzle to największe hity tego sezonu. Czarna torebka jest zawsze w modzie, a długie, złote kolczyki i brązowo-złote okulary idealnie uzupełniają stylizację.  


t-shirt - KLIK
jeans - KLIK
jacket- KLIK
bag - KLIK
earnings - KLIK
sunglasses - KLIK



Third Look
 Koszula w kratę, boyfriendy, ramoneska, dżinsowa torba i naszyjnik. Jest "na luzie" i modnie.


shirt - KLIK
boyfriend jeans - KLIK
jacket - KLIK
bag - KLIK
necklace - KLIK
sunglasses - KLIK


Fourth Look
 Uwielbiam białe torebki i kurtki dżinsowe. W zestawieniu z bluzką w kolorze baby-blue i żółtą, rozkloszowaną spódnicą będą wyglądać stylowo i dziewczęco. Do tego srebrno-niebieskie, bardzo modne okulary "lustrzanki" i bransoletka w tych kolorach.


t-shirt - KLIK
skirt - KLIK
jacket - KLIK
bag - KLIK
bracelet - KLIK
sunglasses - KLIK


Która stylizacja najlepsza według Was? :)
Klikajcie w różowe linki "KLIK" :*

42 komentarze :

  1. Wow świetne rzeczy !! ;)
    Okularki najlepsze ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, szczególnie podoba mi się T-shirt 'I woke up like this' :)

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta koszula w kratę! *-*
    Obserwuję, liczę na rewanż! :3

    http://mrsandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty mój mój faworyt na ten sezon, ostatnio zackochałam się w tym kolorze, dlatego żakiecik i spódniczka z ostatniego zdjęcia bardzo mi się podobają :)
    Sheinside w ogóle mają bardzo fajne ciuchy :)
    oczywiście poklikane :) i jeśli mogłabym Cię prosić, to prosze o poklikanie linków w poście u mnie :)
    Z góry dziękuję i powodzenia :D
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :D.Oczywiście poklikane.
    Zapraszam do mnie: http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne rzeczy wybierasz :) Poklikałam trochę :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great selection!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga i czwarta stylizacja jest najlepsza :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zestawy <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w 1 zestawie, jest cudowny! :)
    Happy Ester!
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym sezonie stawiam na żółte! Bardzo fajne rzeczy! Zapraszam : melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Numer 3. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne połączenia, pierwsze najbardziej mi się podoba :) Oczywiście kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie połączenia są świetne, ale dla mnie wygrywa 3 stylizacja!!!
    Przede wszystkim wesołych świąt i wielu czekoladowych jajek!
    U mnie na blogu pierwsza część kolekcji Gabriel Data spring 2015.
    Jeśli Ci się spodoba to proszę o +1 w Google i jakiś komentarz, bo twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne stylówki ! Masz cudowny gust :) Mi podobają się wszystkie ubrania ! :) Pozdrawiam cieplutko ! Jeśli tylko masz ochotę zajrzeć na mojego bloga to zapraszam :) Mile widziane komentarze i obserwacje :) Ja się odwdzięczę !
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne zestawy, poklikane kochana:)


    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ KOCHANA BARDZO PROSZĘ <3
    JEŚLI TAK NAPISZ MI A ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 100000%
    (u mnie pojawia się kto poklikał, więc proszę o uczciwość) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie 3 jest genialna i ta zółta spodniczka ;)
    POKLIKANE ;)
    Ps dziekuje za komentarz u mnie moze obesrwujemy ? daj znać ;) WESOŁYCHH :**

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy, poklikałam :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna jest ta kurtka w drugim outficie! :)
    Obserwuję!

    http://lentille-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super blog :)) poklikałam
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com zaobserwujesz? będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam nadzieję, że moje klikanie chociaż troszkę ci pomoże! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście poklikane, najbardziej podoba mi się stylizacja nr 2 ;)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane ;)
    Śliczne są te ciuszki, może skuszę się do zamówienia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne ubrania :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne rzeczy :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. drugi i ostatni zestaw najlepszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam kurtkę z zestawu drugiego!

    OdpowiedzUsuń
  28. Według mnie najlepsza jest 4 stylizacja, bardzo kojarzy mi się ze słońcem i wiosną.
    Poklikałam :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. poklikałam i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikałam we wszystkie linki :)
    Kochana zapraszam cie do wziecia udzialu w Akcji! Twoj blog nadaje sie idealnie. Wiecej szczegolow u mnie :)
    Pozdrawiam!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing post :) Have a nice Easter weekend. Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zólty kolor jest zdecydowanie moim ulubiencem. świetne ciuszki, poklikane ;)
    http://lookmagiclife.blogspot.com/2015/04/spring-outfits-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne rzeczy :)
    paperlifex33.blogspot.com wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej spodobał mi się 3 zestaw. :)
    Kliknęłam!

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super rzeczy :)
    paperlifex33.blogspot.com wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne stylizacje :)
    Pierwsza najlepsza <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  37. W zestawie 3 zmieniłabym kurtkę na czarną i chodziłabym, oj chodziła :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zestawy, poklikalam i milo bd jak zrobisz u mnie to samo

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)