czwartek, 23 kwietnia 2015

Crop top & checked shirt

Hej! Dzisiejsza stylizacja to  pudrowy crop top, kraciasta koszula, czarna skórzana kurtka, dżinsy z wysokim stanem, pastelowo żółte slip-ony i pudrowa torebka. Jeśli chodzi o biżuterie to wybrałam czarno-srebrny naszyjnik z Dziubeki. I do tego wszystkiego niezawodne, przeciwsłoneczne okulary. Jak Wam się podoba taki luźny outfit? :)
No i w końcu jest po egzaminach gimnazjalnych. Ale ulga! Dajcie znać jak Wam poszło. :*













 photos by Oliwia

crop top, jacket, trousers - h&m
shirt - mango
necklace - by dziubeka
sunglasses - new yorker
bag - parfois
shoes - bershka

17 komentarzy :

  1. Uwielbiam crop-topy do spodni z wysokim stanem :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny strój <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Uwielbiam topy i spodnie z wyższym stanem! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buty! Świetnie wyglądasz! My już nie pamiętamy naszych testów gimnazjalnych...
    Już za rok matura!
    Buziaki, Karolina i Sandra

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look!
    najbardzoej podoba mi się torebka, takiej właśnie szukałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Przyjemnie się czyta. Nieziemski look, wyglądasz w nim naprawdę dobrze!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post. Będzie słodko, a na pewno o słodyczach. Bardzo zależy mi na twojej opinii i kliknięciu +1 w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the outfit!

    mystylishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajćć uwielbiam crop topy, ale chyba jeszcze nie jest gotowa by w nich wystąpić, jeszcze trochę musze poćwiczyć z Mel B :) hehe
    świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo :)
    Czyli rozumiem, że egzaminy poszły dobrze? :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie linka w poście oraz banera Romwe po prawej stronie bloga? Będę bardzo wdzięczna, dziękuję :) i jeśli będę mogła się jakoś odwdzięczyć, to pisz :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak egzaminy poszły bardzo dobrze :) i oczywiście poklikam :*

      Usuń
  9. Jeansy i slip-ony z chęcią bym Ci ukradła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że egzaminy poszły Ci dobrze :) Śliczny zestaw. Bardzo ładne spodnie <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega stylizacja, jeansy są boskie!

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia! Świetny outfit. :))
    Też pisałam egzaminy, ale nie jestem z nich zadowolona. :/
    Zaobserwowałam! :))

    sometimes-we-need-a-little-magic.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja! ;)
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna stylizacja, taka na luzie i zapewne wygodna. to lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownaa stylizacja! :) te spodnie najlepsze,może wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)