wtorek, 13 stycznia 2015

Pink coat

Witajcie w Nowym  Roku! Tak wiem, że 13 stycznia to trochę późno na życzenia noworoczne, ale i tak życzę Wam wszystkiego co najlepsze! :*
Dzisiaj mam dla Was stylizację z płaszczykiem w moim ulubionym kolorze z SHEINSIDE. Do niego ubrałam gruby, biały sweter, szare dżinsy i torebkę w pudrowym kolorze. Mam nadzieję, że pierwsza stylizacja w 2015 roku Wam się spodoba. :)












photos by Oliwia

coat - SHEINSIDE
sweater, scarf - h&m
jeans - stradivarius
bag - parfois
shoes - wojas

11 komentarzy :

  1. Przepięknie dobrana stylizacja! ♥ Wyglądasz bardzo uroczo w takich zestawieniu kolorystycznym :)
    PS. Mam taki sam sweterek, z "H&M" ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny płaszcz, pięknie wyglądasz <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy płaszczyk! Ten odcień różu to mój ulubiony! <3
    Buziaki, Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny płaszczyk! mi niestety ten kolor nie pasuje.. :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny płaszczy :) Świetne zdjęcia.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny płaszczyk :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/unprepared-for-new-challenge.html
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w link do kurtki ? :) Chętnie się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny płaszczyk *.*

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny płaszcz
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo pozytywny zestaw, czuć już wiosnę w nim :)
    ♡⃛ blog

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)