czwartek, 18 grudnia 2014

Christmas is coming


Święta już niedługo! Strasznie się cieszę, bo uwielbiam ten świąteczny nastrój. Brakuje tylko śniegu. Dzisiaj przygotowałam dla Was post z zimową stylizacją, ale na cieplejsze dni, ponieważ kurtkę czy też płaszcz zastąpiłam grubym swetrem z SHEINSIDE. Do niego dobrałam gruby szalik i czapkę z pomponem. Jeśli chodzi o buty wybrałam brązowe kozaki. :)









 photos by my Mum

sweater - SHEINSIDE
jeans - pull and bear
boonie, scarf - reserved
bag, shoes - new yorker


13 komentarzy :

  1. Och!c Strasznie spodobał nam się twój sweterek kochana!
    Pozdrowienia od wiernych czytelniczek :*

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zdjęcia gdy jest ciemno okropne wychodzą.. Tobie wyszły ślicznie :)


    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś przeze mnie nominowana do LBA, więcej informacji u mnie blogu ostatninalesnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweter jest świetny! Taki oryginalny, sama chyba sobie go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne zdjecia *O*

    Zapraszam do siebie : kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny futrzak<3 zapraszm do siebie^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmieszny ten sweterek :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :))

    koszikoszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. This outfit is amazing :)
    I'm following you now

    Sibaritismosdeinma

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)