wtorek, 23 grudnia 2014

5 looks for Christmas - SheInside

W co się ubrać w Święta? Zawsze mam z tym problem, dlatego wspólnie z marką Sheinside przygotowałam dla Was 5 różnych świątecznych stylizacji. 


Christmas in grey, pink and green


 Uwielbiam szarości i róże, a butelkowy zielony kojarzy mi się ze Świętami, dlatego musiał znaleźć się tu ten szalik. Uważam, że wszystko do siebie idealnie pasuje i uzupełnia się nawzajem!

sweater - KLIK
skirt - KLIK 
coat - KLIK 
scarf - KLIK 
earrings - KLIK



Glamour look
 

 Galowa sukienka na Święta? Czemu nie. Do tego beżowy płaszcz, beżowo-szare dodatki i naszyjnik z reniferem. Jak dla mnie super!

dress - KLIK
coat - KLIK
scarf - KLIK
beanie - KLIK
necklace - KLIK





Christmas classic colours

Chyba zgodzicie się ze mną, że bordowy to najbardziej świąteczny kolor. Spódniczka i szalik w tym kolorze w połączeniu z czarną bluzką, szarym futerkiem i złotym naszyjnikiem tworzą klasyczną świąteczną stylizację!

top - KLIK
jacket - KLIK
skirt - KLIK
scarf - KLIK 
necklace - KLIK 


Shirt and zigzag print pants


Elegancka biało-granatowa koszula i spodnie ze wzorem, a do tego duży, błyszczący naszyjnik. Na wierzch granatowy płaszczyk i zwykły czarny szal. I stylizacja na Wigilię gotowa!

shirt - KLIK 
pants - KLIK
coat - KLIK
scarf - KLIK
necklace - KLIK



Baby blue look

  Niebieski kojarzy mi się z zimą. Sweterek, spódniczka, płaszczyk, srebrny naszyjnik i szalik - zimowa stylizacja idealna na Święta!

sweater - KLIK 
skirt - KLIK 
coat - KLIK 
scarf - KLIK 
necklace - KLIK 


Która stylizacja najbardziej Wam się podoba? :)

PS Klikajcie w linki "KLIK" i ten poniższy! :*

14 komentarzy :

  1. Najbardziej podoba mi się ta trzecia propozycja <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem. Trzecia najlepsza.

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia propozycja najlepsza <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje ;)

    www.my-passion-foto.blogspot.com
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeci zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow piękne stylizacje! Szczególnie 3 i 5 :)
    Poklikałam ;)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni zestaw zdecydowanie najlepszy! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najchętniej ubrałabym się w ostatnią propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne propozycje, oczywiście poklikałam!

    ~ m y b l o g

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja :)
    poklikane ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne stylizacje! Szczególnie pdooba mi się naszyjnik ze stylizacji z zygzakowatymi spodniami :)

    Zapraszam cię również do mnie na rozdanie z okazji moich 18-tych urodzin! Wygrania rzeczy od Bershka i Wibo :)
    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  12. Najładniejsze to chyba pierwsza i trzecia ;) Śliczne są te stylizacje ;)

    obserwujemy? ;) faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)