czwartek, 20 listopada 2014

Sheinside coat

Dzisiaj przygotowałam dla Was post specjalny - w roli głównej płaszczyk firmy Sheinside. Jest on idealny na chłodniejsze dni. Pasuje praktycznie do wszystkiego i świetnie się prezentuje. Jestem z niego bardzo zadowolona! W najbliższym czasie pojawi się więcej stylizacji z moim nowym nabytkiem. A teraz zapraszam do oglądania zdjęć! :)

P.S. Koniecznie klikajcie w różowe linki i baner SHEINSIDE (po lewej stronie)!
       Zapraszam również na mojego instagrama! :*









 photos by my Mum & me

coat - Sheinside
scarf - bershka
trousers - cubus


19 komentarzy :

  1. Powiem Ci, że jesteś piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Love it! You look great dear!


    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/11/burgundy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszczyk sama bym taki przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten płaszcz jest piękny!

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk jest śliczny a szalik ma piękny, delikatny kolor.
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No jest naprawdę super!
    Uwielbiam takie minimalistyczne ubrania :)
    modajestnaszpasja.blogspot.com
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszego pisania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz !!! :)


    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia no i genialny płaszcz. Bardzo bym chciała taki mieć u siebie w szafie :)
    ps jesteś śliczna!!!!
    zapraszam do mnie
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny płaszcz, kliknęłam <3 również już obserwuję !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny płaszczyk :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny płaszczyk ;)
    Zazdroszczę współpracy ;)
    Może wspólna obserwacja?;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladny plaszczyk :)

    obserwujemy ?

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszczyk śliczny ale moją uwagę najbardziej przyciągnął szalik , piękny jest i ten kolorek delikatny. Super
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli jesteś zainteresowana zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu a ja szybko się odwdzięczę:)

    Zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny płaszczyk! genialnie wygląda z tym różowym szalikiem :)

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. Bardzo fajny blog. Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj, a na końcu komentarza na moim blogu dopisz "Obserwuję".
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podobają mi się takie płaszcze, ale ten jest piękny ;)
    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. po co piszesz to żałosne "photo by my Mum".... tragedia

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)