poniedziałek, 20 października 2014

Outfits for autumn - SheInside

Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka stylizacji na jesień z marką SheInside. Zapraszam do oglądania! :)

Pink Look

Uwielbiam kolor różowy! Jak dla mnie zawsze jest na czasie. 


Podarte jeansy KLIK
T-shirt z nadrukiem KLIK 
Różowy płaszczyk KLIK 
Biała torebka KLIK 
Kolorowy naszyjnik KLIK 
- jak dla mnie zestaw idealny :)


Black & White

Biały i czarny nigdy nie wyjdą z modą. Torebki z frędzlami to hit tego sezonu!


"Zeberkowe" spodnie KLIK
T-shirt z napisem KLIK
Szary płaszczyk KLIK
Czarna torebka z frędzlami KLIK
Czarno-złoty naszyjnik KLIK



Orange Outfit

Nadeszła jesień, ale to nie znaczy, że trzeba rezygnować z żywych kolorów.


T-shirt z kolorowymi ptakami KLIK
Jeansowa spódniczka KLIK
Pomarańczowy płaszczyk KLIK
Naszyjnik KLIK


Grey with Pink

Szara bluza z czarnymi spodniami - nudno? Niekoniecznie, jeśli dobierzesz do tego zestawu torebkę w mocnym kolorze np. różowym. ;)


Szara bluza KLIK
Spodnie KLIK
Różowa torebka KLIK
Naszyjnik KLIK


Denim Look

Denimowa bluzka ze spodniami w kratkę będzie świetnie wyglądać! Do tego biała torebka, kolorowy naszyjnik i jeansowa parka.


Bluzka KLIK
Spodnie w kratkę KLIK
Jeansowa parka KLIK
Biała torebka KLIK
Naszyjnik KLIK



Pastel Outfit

Uwielbiam pastelowe kolory! W tym asymetrycznym sweterku jestem zakochana! 


Pastelowy sweter KLIK
Spodnie KLIK
Płaszczyk KLIK
Czarna torebka KLIK
Naszyjnik KLIK


Jak Wam się podobają te stylizacje? Która najbardziej? :*

Bardzo proszę o klikanie w linki!

17 komentarzy :

  1. bardzo ciekawe ubrania :) kilka mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great selection dear!


    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/10/helders-chic-place.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy, najbardzeij do gustu przypadł mi 1. :)

    http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne zestawy :3
    Fajny blog, zostanę tu na dłużej ;)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zestawy i blog
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Denim look najlepszy <3 c;
    byolqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1,2,4 najlepsze, kliknęłam :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. denim look >>>
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for this great inspiration. I like all of these outfits. I immediately fell in love with the Daisy sweater! :) I wondered if you would like to follow each other. Let me know on my blog. That would be really awesome! :)

    Hugs :)
    a-fashionable-rendezvous.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for following. Followed you right back! :)

      Usuń
  10. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu Sheinside? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ /♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne ubrania! Najbardziej spodobał mi się Demin Look!
    Zapraszam do mnie!
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny blog! poklikane
    mogłabyś kliknąć u mnie w link? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/10/sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz co... nie lubię Cię :)
    Mój budżet jest mocno nadszarpnięty.. a Ty wyskakujesz tu z całą masą ubrań..
    A co gorsza praktycznie wszystkie mi się spodobały :( i teraz chce mi się je mieć :)
    Poklikałam we wszystkie linki :) Może na coś się skuszę ;) mimo, że nie powinnam ;)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczne outfity

    co powiesz na wzajemną obserwację ?
    www.estiine.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)