niedziela, 9 marca 2014

White shirt and gold accesories

Mam nadzieję, że wiosna już przyszła na dobre. Kiedy świeci słońce od razu czuję się lepiej. :)) Dzisiaj postanowiłam dodać stylizację z białą koszulą, ponieważ od jakiegoś czasu bardzo lubię ją ubierać. Dodałam do niej szare spodnie i złote dodatki. Niestety nie jest jeszcze na tyle ciepło (jak dla mnie), żeby wychodzić z domu bez kurtki. Parka (możecie ją jeszcze zobaczyć tu i tu), bordowa chustka i torebka w kwiaty sprawiły, że zestaw nie jest zbyt jasny ani nudny. 

Zapraszam na mojego instagrama i tumblra.










 photos by Natalia


shirt - bershka
trousers, parka - stradivarius
bracelet - mohito
necklace, bag - new yorker
scarf - h&m
 belt - sinsay
sunglasses - i am

***

Jeśli jeszcze nie słyszałyście tej piosenki koniecznie ją posłuchajcie. :))



13 komentarzy :

  1. Ładne zdjęcia jak i outfit.
    Chyba zakochałam się w twojej torebce ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, ten naszyjnik i bransoletka są po prostu cudowne! Uwielbiam złote dodatki i planuję kupić właśnie taką bluzeczkę z wszystym już naszyjnikiem złotym!
    Obserwuję i pozdrawiam:*

    cheryose.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeejku zakochałam się w twoim blogu :) bardzo pozytywny. Podobają mi się zdjęcia - jakim aparatem je robisz ?
    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Nikon d5100 + Nikkor 18-105 mm :))

      Usuń
  4. śliczne zdjęcia :*
    Dlaczego ty jesteś taka ładna :( :D
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej zaczynam współpracować z sheinside możesz poklikać w ich baner na mioim blogu oraz w linki byłabym wdzięczna http://iza-izuu.blogspot.com/2014/03/sheinsidecom.html Jeśli nie to przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  7. wow świetny post bardzo mi się podoba <3 czekam na więcej
    p.s śliczny wygląd bloga :*

    zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com
    konkurs http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/02/candyy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdj :)
    a Blog pierwsza klasa :)

    pozdrawiam
    co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna parka i torebka! tez wlasnie sobie sprawilam na wiosne torebke w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna torebka :)
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)