sobota, 29 marca 2014

First spring outfit

W tym sezonie będzie modne wszystko to, co pastelowe. Tak więc dzisiaj postanowiłam dodać stylizację wpisującą się w ten trend. Założyłam jasno-liliową skórzaną kurtkę, miętową bluzkę i czarne spodnie. Dodatki są oczywiście w kolorze złotym. Strój dopełniłam kwiecistą chustką, miętowymi conversami i szarą torebeczką.

Zapraszam na mojego instagrama. :)











photos by my Dad

jacket - new yorker
blouse - sinsay
trousers - pull&bear
bag - reserved
watch - esprit
necklace - mohito
scarf - h&m
shoes - converse

6 komentarzy :

  1. Cudownie wyglądasz, świetny styl! :)


    Zapraszam do mnie i lajkowania AYVINN na fb -> www.ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ciekawe wpisy:)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam, że zajmujemy się sprzedażą zegarków oraz biżuterii
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardzo dziewczęca !
    Zapraszam do mnie ! NEW POST: www.rumeur-rose.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)