piątek, 25 października 2013

My favourite autumn look

Kolejny jesienny outfit - denimowy... Kurtka (którą możecie zobaczyć też tutaj) jest moją ulubioną :))) Pasuje do większości rzeczy i ze wszystkimi świetnie wygląda. Tym razem postanowiłam połączyć ją z jasnymi, cieniowanymi jeansami. Żeby było mi cieplej ubrałam pod katanę butelkowy sweter i owinęłam się pudrową chustką. Jeśli chodzi o torebkę, zdecydowałam się na karmelową. Miętowe conversy + różowe okulary myślę, że ożywiają całą stylizację :)))

 P.S. Zdjęcia robione jakieś dwa tygodnie temu, więc są jeszcze zielone liście :d








 photos by Mr Dad

denim jacket - stradivarius
sweater - sinsay
jeans - bershka
converse - sizeer
bag - pull&bear
sunglasses - i am
scarf - no name 







26 komentarzy :

  1. Juz obserwuje!
    Swietna bluza i okulary :) Super wygladasz!

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta kurteczka :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely look <3 You look so pretty! Piekny color Converse masz <3 Rowniez obserwujemy!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja !
    Mój blog jest nowy, może zaobserwujesz i lajkniesz na fanpage? Odwdzięczę się tym samym!Wybacz za spam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna torba ;)
    obserwuję i liczę na rewanż :)

    saaymynaamee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i bardzo ładnie Ci w tych kolorkach :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw ,zazdroszczę torby!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Ja już!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. boski kolor conversów !! :D

    obserwuje
    perdidolacabeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. connversy sa super; )
    pozdrawiam cieplutko

    http://nadlivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Katana jest świetna!
    obserwujemy?

    Mam do Ciebie prośbę - możesz kliknąć na moim blogu w widget VINTED? Będę bardzo wdzięczna:) Jest to dla mnie bardzo ważne <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz ;D
    kurteczka jest śliczna ;D

    pozdrawiam ;)
    co powiesz na wzajemną obserwację?;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne conversy! <3

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing look!
    Hi dear, you have such a lovely blog! Maybe we can follow each other on GFC and on the other social networks?! Let me know, i’ll following u back with pleasure :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna katana :)
    obserwuję !

    http://cammillie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tnx for visiting.... keep in touch doll!!!!!
    Kissssssssss

    OdpowiedzUsuń
  17. też obserwuję :) Rewelacja post!

    www.senioritasunshine.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczny look!!!
    jesteś taka śliczna!!!
    <3 converse!!!
    oczywiście obserwujemy!!!

    Alicja i Magda

    http://aim-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna kurtka, te wstawki kwiatowe miażdżą, a o conversach nie będę się wypowiadać, oprócz tego mam już dwie pary-niskie i wysokie- i są to najwygodinejsze etc buty pod słońcem ;)
    ogólnie outfit wygląda tak przyjmnie, jest taki orzeźwiający, świeży-ładnie :))
    obserwuję i trzymaj się :)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham trampki a te w pastelowym wydaniu wygladaja naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja pewnie że obserwujemy ja już jako ♥love♥ teraz Twoja kolej

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniały blog! jesteś świetną osobą! obserwujemy? zaobserwuj, a ja zrewanżuję się w 100%. bejbeli.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku , jakie śliczne zdjęcia , a stylizacja boska = ) .
    + Pytałaś o obserwację ? , a wiec ja już , czekam na Cb : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)