czwartek, 26 września 2013

Holiday memories

Dzisiaj postanowiłam dodać nietypowy, wakacyjny post. Na wakacjach byłam w Maroko, więc zapraszam do oglądania marokańskich zdjęć!! :))



Przylecieliśmy...


Nazajutrz poszliśmy na plażę...



I na basen...


Potem na kolację...

I zachód słońca...

W Maroko nie ominęły nas też zakupy :))) To przed pierwszym soukiem (ich centrum handlowe)...

A to przed drugim...

Znowu kolacja...

I na następny dzień znowu plaża...

W trakcie pobytu byliśmy też na wycieczce. :))

photos by my Family :)))

1st outfit:
I - t-shirt - mohito / trousers - tally weijl / full cap - dc / shoes - h&m / bag - adidas / belt - reserved
my Mum - t-shirt - bershka /shorts, sweater - new yorker / shoes - h&m / bag - centro / belt - claire's
2nd outfit:
blouse - terranova / sunglasses - ray ban (Maroco souk :))
3th outfit:
swimsuit - cubus
4th outfit:
dress, shoes - h&m 
5th outfit:
top - stradivarius / shorts, shoes - h&m / belt - camaieu
6th outfit:
I - blouse - zara / shorts - h&m 
my Mum - blouse -  new yorker / skirt - stradivarius / shoes - reserved / swimsuit - cubus
7th outfit:
I - t-shirt - montego / skirt - bershka 
my Mum - blouse - new yorker 
8th outfit:
swimsuit - house / sunglasses - h&m



11 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia :D Zapraszam do mnie :)
    http://smille122.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, pięknie tam! zazdroszczę :)
    + Piękne zestawy, śliczna jesteś.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)))
      pewnie, że tak ! ja już : *

      Usuń
  3. Jej! :3 Maroko :3
    Obserwujemy? Ja już zaobserwowałam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie tam ; )
    Wakacje ♥

    Zapraszam: http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow świetne zdjęcia :)
    może wspólna obserwacja? :)
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ; *
      jasne !! ja już :))) liczę na to samo :)))))

      Usuń
  6. chciałabym wrócić do czasów wakacji.. ale już niedługo! fajny blog <3

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ! :)